واتساپ به شما امکان کنترل عضویت اجباری در گروه ها را میدهد



واتساپ در حال معرفی کنترل های جدیدی بوده که به شما امکان میدهد افرادی را که میتوانند شما را به گروه ها اضافه کنند، محدود کنید. VentureBeat خاطر نشان می کند که واتساپ به شما امکان کنترل عضویت اجباری در گروه ها را میدهد. به این معنی که به شما امکان میدهد افرادی را که در مخاطبین شما نیستند، نتوانند شما را به گروه ها دعوت کنند.همینطور شما میتوانید به طور کلی از این عضویت جلوگیری کنید، به این صورت که واتساپ به شما امکان کنترل عضویت اجباری در گروه ها را میدهد .


قسمتی از مجموعه بزرگ تغییراتی است که واتساپ تلاش می کند تا با استفاده از آن از پخش شدن اطلاعات به راحتی جلوگیری می کند. بی بی سی گزارش داد که پیش از انتخابات سال گذشته برزیل، فعالان سیاسی از این نرم افزار استفاده می کردند تا بطور خودکار مردم را در گروه های سیاسی واتساپ اضافه کنند. Time گزار می کند که شیوه های مشابهی مثل این نیز در هند رواج دارد. واتساپ قبلا تعداد فوروارد پیام ها را به پنج تا محدود کرده است. دیروز واتساپ امکان کنترل عضویت اجباری در گروه ها را میدهد . این ویژگی در هند راه اندازی شده و کاربران می توانند از آن ها برای تایید صحت همه پیام های ارسال شده استفاده کنند.




کاربرانی که از محدود کردن عضویت در گروه ها استفاده می کنند هنوز هم میتوانند با ارسال دعوت نامه به گروه ها اضافه شوند. این کاربران یک لینک دریافت می کنند که اطلاعات اصلی درباره گروه مورد نظر خود را به آنها ارائه میدهد و در صورت تمایل می توانند به آن گروه بپیوندند. در غیر این صورت لینک در عرض 72 ساعت منقضی می شود. پیش از این، صفحه پشتیبانی واتساپ خاطرنشان می کرد که تنها راه جلوگیری از افزودن به گروه، مسدود کردن توسط مدیر گروه است.




بارفتن به گزینه های Account در منوی تنظیمات، می توانید به تنظیمات جدید دسترسی پیدا کنید. Privacy و سپس Groups را انتخاب کنید، در این قسمت میتوانید انتخاب کنید که دقیقا چه کسانی میتوانند شما را به یک گروه اضافه کنند. این سه گزینه شامل هیچ کس، فقط مخاطبین و همه می باشد. این ویژگی های جدید واتساپ در هفته آینده ارائه می شود.

واتساپ امکان کنترل عضویت اجباری در گروه ها را میدهد

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۵ ق.ظ | آموزش | اخبار و خواندنی ها
نویسنده : zahed
تاکنون ۱ نظر برای این مطلب ثبت شده است .
اینستاگرام ها ۰۲ ارديبهشت ۹۹ | ۱۹:۴۸

ممنونم از وب عالیتون با تشکر

ممنون
لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامی حقوق برای سایت زاهدروید محفوظ است .