۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است .
دانلود Persian Calendar 6.1.6 – برنامه تقویم فارسی اندروید

Persian Calendar تقویم فارسی اندروید یک برنامه یادآوری رویداد و تقویم سال جدید ایرانی برای گوشی های اندروید می باشد. این برنامه زیبا با اینکه یک تقویم ساده است دارای ابزارهای مفید نیز می باشد که در کارهای دیگر برای کاربرانی که از این برنامه تقویم استافده می کنند می تواند کاربردی باشد.

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ق.ظ | نرم افزار
دانلود App Cloner 1.5.30 - برنامه نصب نسخه های متعدد از یک اپلیکیشن در اندروید !


App Cloner برنامه ای حرفه ای و کاربردی در زمینه نصب نسخه های متعدد از یک اپلیکیشن بر روی یک دستگاه بوده که توسط AppListo برای اندروید منتشر شده است و امروز قصد داریم که نسخه آنلاک شده آن را در زاهدروید در اختیار کاربران عزیز و همیشگی قرار دهیم. 

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۵۶ ب.ظ | نرم افزار
کدام گوشی‌های سونی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند؟


سونی فرسنگ ها با روزهای خوشش در دنیای موبایل فاصله دارد اما هنوز هم قصد ترک این بازار را ندارد. کمپانی ژاپنی پس از کاهش مداوم سهمش در این حوزه تصمیم گرفت با دل کندن از بازارهای خاورمیانه، هند و قاره آمریکا تنها روی بازار داخلی، هنگ کنگ، تایوان و اروپا تمرکز کند.

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۴۷ ب.ظ | اخبار و خواندنی ها
دارک مود به نسخه بتای وب سایت فیسبوک اضافه شد


در حالی که بسیاری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان مدت هاست دارک مود را دریافت کرده اند، ویژگی دارک مود نیز به نسخه بتای وب سایت فیسبوک اضافه شد ! در ماه می، فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد وب سایت را دوباره طراحی کرده و حالت تاریک را به وب سایت و برنامه های تلفن همراه خود وارد کند

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ق.ظ | اخبار و خواندنی ها
تمامی حقوق برای سایت زاهدروید محفوظ است .