آموزش کار با برنامه GTA: San Andreas Cheater (هک جی تی ای)


امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن جالب در زمینه ی هک بازی جی تی آ پنج با زبان فارسی با GTA: San Andreas Cheater را داریم که با آن می توانید براحتی با پول، جان، سپر، اسلحه، فشنگ بی نهایت بازی خود را ادامه دهید! این برنامه که برروی همه ی گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل استفاده می باشد به هیچ برنامه یا عملیات دیگر همچون روت نیازی ندارد و به آسانی می توانید در عرض چند ثانیه همه ی تجهیزات را نامحدود کنید!


به همراه دانلود نرم افزار GTA-San-Andreas-Cheater


مرحله ی صفر [!] : نرم افزار GTA: San Andreas Cheater را دانلود و نصب کنید.

مرحله ی اول : بازی جی تی آ را اجرا کنید و با مراجعه به خانه ی سی جی، مطابق با تصویر زیر بازی را در یکی از اسلات ها سیو کنید (ترجیحا یکی که خالی بوده باشه!)






مرحله ی دوم : از بازی خارج شوید و نرم افزار GTA: San Andreas Cheater را اجرا کنید.

مرحله ی سوم : اسلات منتخب در مرحله ی اول را انتخاب نمایید ؛ با رفتن به صفحه ی بعد تیک گزینه ای را که دوست دارید بزنید و در نهایت برروی دکمه ی Save کلیک کنید. (مطابق با تصاویر زیر)



مرحله ی چهارم : از نرم افزار GTA: San Andreas Cheater خارج شوید.

مرحله ی پنجم :
بازی جی تی آ را اجرا نمایید، در بازی، Start Game را انتخاب کنید ؛ برروی  Load Game کلیک کرده و اسلات خود را انتخاب کنید: (مثل عکس زیر)





مرحله ی ششم : بله از تجهیزات بی نهایت و نامحدود لذت ببرید






تغیرات نسخه 2.3
💬  برای⁦دانلودنسخه ۲.۳ نسخه قبلی را حذف کنید
💬  ترجمه اختصاصی توسط سایت زاهدروید
توجه برنامه با اندروید 11سازگار نیست 
دوستانی که اندروید 11 هستن دانلود نکنند

جعبه دانلود ۲

ورژن : 2.3
حجم فایل :  1.17 مگابایت 
اندروید مورد نیاز : 4 و بالاتر
منبع : زاهدروید
جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۰ ب.ظ | نرم افزار | آموزش
نویسنده : zahed
تاکنون ۵۰ نظر برای این مطلب ثبت شده است .
اسماعیل ۲۸ بهمن ۰۰ | ۰۶:۵۹

سلام برا من هر کاری کردم هک نمیشه اون چیزهای که شما گذاشتین رعایت کردم ولی اسلاید نمیاد که گزینه انتخاب کنم

ابوالفضل ۲۵ بهمن ۰۰ | ۲۱:۴۳

سلام من گوشیم شیائومی اندروید یازده است بازی جی تی ای میاد
نرم افزار رمزش نمیاد کسی نرم افزار دیگه سراغ داره

امیر مهدی ۲۵ بهمن ۰۰ | ۱۱:۲۷

من اندروید گوشیم ۱۲هست
ولی رد کردنو میزنم از برنامه درمیاد
گوشیم پوکو‌ ایکس۳پرو رام هسته

سبحان ۲۲ بهمن ۰۰ | ۱۴:۱۵

سلام من میخام برم تو همین برنامه هک جی تی ای میزنم روی همین میاد بیرون
چیکار کنم

محمد ۱۴ بهمن ۰۰ | ۱۳:۵۱

من همه مراحلشو انجام دادم میزنم پول بینهایت میزنم سیو برنامه میزنه بیرون میگه تقلب فعال شد میتونی بازی رو اجرا کنی میرم داخل بازی هیچی عوض نشده حتا پول هم بینهایت نشده

چند مرحله بازی کن
سیو کن بعد از برنامه مود استفاده کن
پویا ۱۱ دی ۰۰ | ۱۵:۱۸

یه خواهش داشتم شما که تونستید ادیت کنید این برنامه رو که فارسی بشه نمی توانید از این برنامه نسخه ی جدید بزنید یا سعی کنید یکی دیگه برای اندروید11 هم بزنید

دوست عزیز حتما باید از طرف شرکت سازنده برنامه ساخته بشه
در غیر اینصورت برای اندروید 11 کار نمیکنه
ابراهیم ۲۳ آبان ۰۰ | ۱۵:۰۳

سلام میشه لطفا اون قسمت از ماشین ها رو اسمشون رو فارسی بنویسید

سلام
انشالله در نسخه جدید 
مهدیار عباسی ۲۲ آبان ۰۰ | ۱۲:۰۲

سلام . برای اندروید ۱۱ هیچ راهی نیست که کار کنه . یکاریش بکنین دیگه

سلام
باید برنامه ساز بنویسه دست ما نیست عزیز
حسین ۱۹ آبان ۰۰ | ۱۴:۲۳

گوشی من شیائمی ولی میزنم رد کردن نمیاد از برنامه میاد بیرون

اندروید 11 هستی سازگار نیست
ایلیاد ۱۳ آبان ۰۰ | ۱۵:۳۷

میشه برای اندروید ۱۱ بزارین

اگر برنامه جدید بیاد قرار میدیم
سپنتا ۰۹ آبان ۰۰ | ۰۰:۰۵

سلام چطور واسه اندروید ۱۱ دانلود کنیم

سلام
هنوز برای 11 نیومده
Edreis ۰۱ تیر ۰۰ | ۰۰:۱۸

سلام اندروید گوشی من یازده وقتی وارد برنامه میشم قبلش هم سیو کردم ولی میپره بیرون چیکار کنم؟

سلام
با اندروید 11 سازگارنیست
Omid ۱۶ خرداد ۰۰ | ۱۸:۴۴

سلام

ممنون بابت برنامه
بدون مشکل کار کرد

فقط تو یه مرحله ای باید پلیسا بریزن سرم و سه ستاره شه

ولی چون هک کردم نمیان پلیسا

چجوری هک رو بردارم ؟؟!!🤔🤔☹️☹️

سلام
تنها راهش کلردیتا هست
حسن ۱۲ خرداد ۰۰ | ۱۲:۴۹

عرض سلام خسته نباشید ، و ممنون از سایت خوبتون ، من یک مشکل دارم و مشکل اینکه گوشی من جدید هستش و این برنامه قدیمی و برنامه رو اجرا نمیکنه ، سوال من اینه ، بغیر از این برنامه ، برنامه دیگه نیست ما بتونیم استفاده کنیم ...ممنون

سلام
روی تمامی دستگاه ها با اندروید بالا هم قابل اجراست
حامد ۱۲ خرداد ۰۰ | ۰۸:۵۶

سلام
برنامتونننننن عالیه فقط ای کاش میشد روی فارسیشم اجرا میشد 😀😀😀

محمد حسن ۳۰ فروردين ۰۰ | ۱۲:۳۶

سلام ببخشید بازی من نسخه اصلی است و هیچ گونه گشکلی ندارد.
ولی وقتی سیو میکنم و داخل بازی میام هیچ تعقیری نکرده و مثل قبله لطفا جواب بدین

سلام
وقتی تغیرات رو اعمال میکنید وسیو میکنید
باید برید از داخل بازی اون سیو رو لودکنید تا تغیرات اعمال بشه
yasin ۱۸ فروردين ۰۰ | ۲۲:۴۲

من نصب کردم سیو هم کردم
اونوقت می‌نویسه چیزی سیو نشده
لطفاً پاسخگو باشید.

اگر از نسخه فارسی بازی استفاده می‌کنید این نرم افزار قابل اجرا نمی‌باشد
برای اجرا فقط نسخه اورجینال بازی رو نصب کنید
زکریا محمدی ۲۰ اسفند ۹۹ | ۲۰:۳۴

خیلی ممنون از سایت خوبتون ممنونم من رام تبلتم یک هست حافظه داخلی ام هم 3 گیگابایت فضای داخلی داشت ولی نصب شد به راحتی ممنون

خواهش میکنم دوست عزیز
بسیارعالی
سلام ۱۶ اسفند ۹۹ | ۱۵:۲۱

از کجا دانلود کنم میشه بگین

انتهای مطلب باکس دانلود
ناشاناس ۱۴ اسفند ۹۹ | ۰۲:۰۸

دوستان نسخه فارسی هم می شه کد تقلب زد

خیر
امیر ۲۷ بهمن ۹۹ | ۲۱:۰۱

بابا تورو خدا یه حرکتی بزنین برای فارسی هم بشه اخههه
من کلی از مراحلش رو رفتم حیفم میاد پاک کنم از اول برم تورو خدا کمک کنین برای هک کردن نسخه فارسیشو طودتر بسازید

سلام 
به علت تغیر سورس کد ها در در نسخه فارسی امکان ساخت برنامه برای نسخه فارسی نمیباشد
علی ۲۷ بهمن ۹۹ | ۱۴:۱۱

سلام لطفا به من بگید اخه مینویسه no saves یعنی نو سیو چرا نمیشه نسخه انگلیسی هم هست اندرویدمم 10 هستش

سلام 
یک مرحله بازی و سیو کنید بعد از برنامه استفاده نمایید
ارشیا ۲۰ بهمن ۹۹ | ۱۳:۵۹

سلام نسخه فارسیش کد تقلب یا هک نداره

سلام
خیر متاسفانه 

امیر حسین ۱۲ بهمن ۹۹ | ۱۱:۵۷

ترخدا جواب بدین میگه برای نسخه پایین تری از اندروید ساخته شده چی کنم؟؟؟

از اندروید 4تا10 قابل نصب
صادق ۰۱ بهمن ۹۹ | ۱۸:۱۶

سلام من نسخه فارسی رو دارم ولی هک نمیشه

سلام
نسخه فارسی هک نمیشه
ارتین ۱۷ دی ۹۹ | ۲۳:۳۳

لطفا یکی بیاد به من بگه من چطوری نصبش کنم

توضیحات داده شده
قبل از دانلود بخوانید
*Mohammad*gamer* ۱۶ دی ۹۹ | ۲۰:۳۶

خیلی ممنونم از برنامه خوبتون واقعا عالی بود

خواهش میکنم دوست عزیز
حسین ۲۷ آذر ۹۹ | ۱۵:۵۸

سلام
ببخشید من نسخه فارسی‌ش رو دارم
هرکاری سیو نمیشه

سلام
روی نسخه فارسی کار نمیکنه
محمد ۲۷ آذر ۹۹ | ۰۰:۲۱

سلام من میرم تو برنامه رد کردن رو میزنم میاره No Saves چیکار کنم سیو هم کردم نسخه فارسی هم هست بازی

سلام
روی نسخه فارسی کار نمیکنه
سینا ۲۵ آذر ۹۹ | ۱۴:۴۴

سلام .
وقتی برای ماشین ها و وسایل نقلیه کد می‌زنم ، فقط در خونه ی cj وجود دارند .
میشه بگید چجوری میشه در خونه های دیگه هم ماشین و این چیزا رو کد زد ؟؟

سلام
از داخل برنامه تغیر بدید
ماهان ۲۴ آذر ۹۹ | ۲۲:۰۳

سلام من نسخه فارسی رو دارم ولی میگه لود نمیشه لطفا بگین چیکار کنم من نمتونم بعضی از مرحله هارو رد کنم کمکم کنید!

سلام
شما چند مرحله رد و سیو کنید بعد از این برنامه استفاده نمایید
امید ۱۴ آبان ۹۹ | ۱۶:۱۴

سلام
نسخه بالاتره برنامه رو ندارید

سلام
اخرین نسخه میباشد
pooya ۲۱ مهر ۹۹ | ۱۲:۴۱

عالی هست دوستون دارم دستتون درد نکنه

ناشناس ۲۲ تیر ۹۹ | ۱۸:۱۸

این برنامه خیلی عالیه

مهدی ۰۸ تیر ۹۹ | ۱۷:۳۷

سلام برای نسخه فارسی چکار باید کرد که هک بشه

سلام 
به علت تغییر دادن بعضی از پلتفرم های بازی در نسخه فارسی 
نمیشه بازی رو مود کرد
محجد ۰۷ تیر ۹۹ | ۱۱:۳۵

سلام وقت بخیر من سیو کردم بعد لود کردم هیچ تغییری نکرده مشکل کجاست

سلام 
باید برید قسمتی که سیو کردید رو انتخاب و باز کنید
فاطمه ۱۹ خرداد ۹۹ | ۰۲:۲۸

چرا من هر کار میکنم سیو نمیشه؟

 

شما داخل بازی داخل خانه CJ سیو کنید 
بعد بیایید داخلی این برنامه و مود هارو اعمال کنید و روی سیو قرار بدید
آرمین ۳۰ ارديبهشت ۹۹ | ۱۶:۲۲

چرا من هر کاری میکنم پولش بینهایت نمیشه

باید به قسمت لود گیم برید و سیو که کردید رو باز کنید
AMIR ۲۴ ارديبهشت ۹۹ | ۰۵:۱۷

سلام ممنون اون برنامه قبلی قدیمی بود اینو که نصب کردم شد 

AMIR ۲۳ ارديبهشت ۹۹ | ۲۰:۴۵

من نصب کردم  توجی تی ای هم سیو کردم  ولی وقتی میزنم ذخیره ۱ میگه متوقف شد جاهی که نصب کردم میگه توست دادگستری نمیشه نصب کرد

شما تغیراتی رو که میخواد داخل بازی ایجاد کنید رو بزنید 
بعد داخل بازی برید و روی بخشی که ذخیره کردید کلیک کنید 
اگر بخوای مود هربار از اول شروع بشه لودگیم وگرنه از ادامه بازی شروع کنید 
نیازی نیست هربار داخل برنامه مود برید
مجتبی ۱۹ ارديبهشت ۹۹ | ۱۸:۳۰

سلام بازی جی تی ای من فارسیه نمیشه هک کرد میزنه سیو انجام نشد مشکل چیه به نظرتون؟

سلام
این برنامه با جی تی آی فارسی سازگار نیست 
و نمی‌تونید ازش استفاده کنید
امیر ۱۶ ارديبهشت ۹۹ | ۰۱:۰۶

سلام ببخشید من برنامه هک رو نصب کردم ولی بالا نمی یاره چرا میشه کامل توضیح بدید چیکار کنم

سلام
شما یه مرحله بازی کن 
و سیو کن 
بعدش برو داخل برنامه مود هاتو انتخاب کن 
و در قسمت لودگیم سیو اول رو بزن تا مود اجرا بشه
علی احمدی ۱۲ ارديبهشت ۹۹ | ۱۹:۵۲

سلام عالی هست دمتون گرم 🥰🥰

سلام
ممنونم
Mojtaba ۰۱ ارديبهشت ۹۹ | ۱۸:۱۷

سلام چند مرحله رد کردم و بعد save کردم بازم می نویسه no save

سلام 
به قسمت load game برید و روی SMALL TOWN BANK کلیک کنید 
از جایی که سیو کردی بازی اجرا میشه
ایلیا ۱۷ اسفند ۹۸ | ۱۳:۳۱

سلام ببخشید جی تی آی من هر کاری میکنم هک نمیشه مشکل چیه ولی یه چیزی بخاطر اینکه جی تی آی فارسی هست نمیشه؟

شما مرحله اول رو رد کنید هک روی بازی اجرا میشه
امیر ۱۲ اسفند ۹۸ | ۱۲:۵۹

پس چرا تو برنامه می نویسه no save

شما یک مرحله بازی کنید و سیو کنید تا اینکه برنامه فعال شود
Loves everybody ۱۵ بهمن ۹۸ | ۱۷:۱۵

سلام این برنامه برای کسایی که نرفتن اولین مرحله ی بازیو می تونن ازش استفاده کنن؟

بله
کیارش ۱۷ دی ۹۸ | ۲۰:۵۹

سلام gta sa 2.0.0 انگلیسی از سایت کلوب اونا gta sa اصلن اخه جواب نپیدن شما اگر میدونین میتونین بگین

در حال حاضر نسخه سالم و موجود ۱.۰۸ هست 
در مورد سایت های دیگر اطلاع ندارم
محمد ۲۷ آذر ۹۸ | ۱۸:۵۲

سلام.مرسی از کمکاتون.من برنامه هک نصب کردم ولی بازمیکنم سیو نداره توبازی تازه نصب کردم همون کاراکه گفتی کردم ولی هنوزسیو نمیشه اونجورکه میزنیگزینه۳نمیادتیکاشوبزنمنمیدونم چطور عکسش بفرستم براتون دقیق برام بگید اگه وات ساپ یا تلگرام دارید بدید ممنون.منتظرم اگه میشه اس بهم بدید شمارم میزارم ای دی چی برا تل یاوات بفرستیدبرام09377806388

به آیدی من در تلگرام پیام بفرستید تا راهنمایی کنم
@zahed1374
ابوالفضل ۰۹ آذر ۹۸ | ۱۵:۳۴

لطفا کمکم کنید من دیتا اینا رو بلد نیستم چجوری ممنون  ایدی تل maxofmax لطفا کمکم کنید

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامی حقوق برای سایت زاهدروید محفوظ است .