برنامه Duet Display از iOS به اندروید رسید



طرفداران اندروید به خوبی از شکاف موجود بین برنامه های اندروید و برنامه های iOS اطلاع دارند. همانطور که میدانید، برنامه هایی هستند که تنها برای سیستم عامل اندروید و یا iOS ساخته شده اند. برنامه های زیادی هم هستند که هم برای اندروید و هم برای سیستم عامل iOS ساخته شده، از شبکه های اجتماعی گرفته تا برنامه ها و بازی های مختلف. اما اینبار برنامه Duet Display از iOS به اندروید رسید ! سرانجام این برنامه که قبلا برای iOS ساخته شده بود، اولین نسخه خود را برای کاربران اندرویدی عرضه کرده است.

به همراه دانلود نرم افزار



Duet برنامه ای است که توسط تیمی از مهندسان سابق Apple ساخته شده و به شما این امکان را میدهد که تلفن، تبلت و یا Chromebook خود را به یک صفحه نمایش ثانویه برای رایانه ویندوزی و یا مک خود تبدیل کنید. به نظر می رسد استفاده از این برنامه بسیار ساده باشد. شما برنامه Duet را روی رایانه خود نصب می کنید، همینطور در دستگاهی که میخواهید به عنوان یک نمایشگر ثانویه از آن استفاده کنید نیز آن را بارگیری کنید. سپس هر دو برنامه را باز کرده و با یک کابل USB – POOF متصل شوید.


تیم Duet می گوید هیچ تاخیری در اتصال وجود نداشته و از نظر باتری نیز بسیار کارآمد خواهد بود. جالب است بدانید که امکان استفاده از عملکردهای صفحه لمسی (مانند لمس کردن برای بزرگنمایی و پیمایش) در صفحه نمایش ثانویه شما وجود دارد. سیستم برای استفاده از برنامه فقط جزئیاتی از نرم افزار را نیاز دارد. بنابراین مشخص نیست که چه چیزی از یک پردازنده، رم یا کارت گرافیک مورد نیاز خواهد بود. با توجه به این نرم افزارها، Duet با تمام دستگاه های Android دارای 7.1 یا بالاتر ، مکینتاش با 10.14 Mojave یا بالاتر و همه رایانه های شخصی ویندوز 10 یا بالاتر کار می کند.


جعبه دانلود ۲

ورژن : 0.1.4.2
حجم فایل : 10 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 7.1 و بالاتر
پسورد فایل : www.ZahedRoid.Blog.ir
منبع : زاهدروید
سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۶ ب.ظ | نرم افزار | اخبار و خواندنی ها
نویسنده : zahed
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامی حقوق برای سایت زاهدروید محفوظ است .